Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 27 januari 2009

Variation Noll

Det är tyst, det är mörkt och det är tomt i kylen på gotte. Inte ens lite saft finns det. Imorgon blir det till att handla! Förmodligen får jag väl baka ihop det med min dagliga långpromenad, idag tog jag den vid kvart över nio på kvällen, lite sent var det. Så sent behöver man inte särskilt mycket energi eller uppiggning.
För dagliga promenader, det har jag tid med. Ännu en tom vecka i schemat. Jo, vi har fått saker att läsa på till nästa föreläsning, men det läste jag färdigt i eftermiddags. Gjorde färdigt en till låt till skivan också. Sen är det liksom inte mer... Skriva till skivan, gå promenad, plugga, äta...handla ibland... Tvätta imorgon. Kolla på lite lovsånger inför repet på torsdag kväll, ska lira på internationella gudstjänsten på måndag. Känns bra, Emil försäkrade att det inte var något svårt, "håll dig bara i rätt tonart så är du hemma" lät som något som passar mig utmärkt. Han har varit hos Frida hela kvällen, där står ju numera en ledig och färdigbäddad gästsäng eftersom Anna flytt boet, så han är borta allt fler nätter nu...busspriserna har ju gått upp, så han traskar dit, sover över, och traskar (förmodligen) hem.
Ja ja, man får väl gå och lägga sig nu och försöka se fram emot att imorgon har jag åtminstone fyra saker som jag kan göra. Hoppas ni lever intressantare liv därute! gonatt

Inga kommentarer: