Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 8 januari 2009

Morn

Tänkte skriva text till förra inläggets rubrik. Ibland är jag sån - jag kommer på en snitsig och beskrivande rubrik men så glömmer jag att skriva om det sen, utan skriver bara annat som hänt.
Så: "mycket aktivitet" = två hemtentor och en gruppexamination på tisdag, "lite pengar" = jag har lite pengar (något som för övrigt är helt obegripligt, och - som vi kom fram till hos Anna - inte har något att göra med att jag gör av med pengar). Men bokstavligt talat kommer jag bli rikt belönad om jag håller ut denna månad!
Vaknade i morse av att Emils mobil ringde för väckning, men i mitt halvsovande tillstånd trodde min hjärna att det var min stereo eller någonting. Och eftersom jag haft väggen på vänstra sidan om sängen i några veckor nu (när jag sovit i mitt rum i Barnarp) slänger jag automatiskt handen åt höger, där då stereon stått senaste veckorna, och drämmer hela armen stenhårt i väggen! Som tur var så var Emil precis lika omtöcknad och så inställd på att få tyst på eländet att han inte ens hörde min smäll, så han hade inte trott att jag var skitsur på honom, som jag befarade...
Idag: skriva, skriva, äta, skriva, lira trummor, skriva, nåt kul, kanske handla, kanske gå, skriva...läsa.

Inga kommentarer: