Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 11 februari 2009

Komplett dag

Tja.
Glömde gratta min systerson igår. Grattis Olle på femårsdagen!
Idag hade vi besök av Daniel Johansson, en av få som doktorerat i digital musik och musikbranschen på Internet. Det var typ en av de tre bästa föreläsningarna vi haft. Asbra. Nu har man mycket bättre koll på hur digital musikdistribution fungerar, men också hur nätet påverkat branschen, varför det ser ut som det gör idag och vad framtiden förmodligen kommer innehålla! Han var asbra. Ni kan faktiskt se honom på kanal 9 ikväll klockan 20.00 och i SVT's morgonsoffa på måndag. Han blir ju rätt aktuell nu när rättegången mot The Pirate Bay börjar den 16:e februari...
Efter föreläsningen (som bara höll på till tre, vilket var både tråkigt och välkommet, mest det senare för då hann jag:) ringde jag och grattade Olle. Sedan gick jag ner i studio GM och redigerade trummorna lite mer. Kom hem och fann en Frida i lägenheten. Hon har ännu inte försvunnit, men Emil uppehåller henne på sitt rum nu, så det är ju skönt. :P
Käkade upp det sista av pajen från igår och som mini-dessert min lilla jordgubbscheesecake som jag köpte på Ica i förrgår, till Just Nu-pris: 5 kr! Det var den värd, kan jag säga. Farligt det där.
Jahapp. Nu då? Får väl lägga in trumfilerna och göra klart för att fortsätta arrangera dem. Och börja på nya LH-låtar. Och skriva PM. Och...JA, jag har saker att göra. Men frågan är vilka saker man ser som realistiska alternativ just nu. (eller rättare sagt, vad jag har lust med!)
pux

----------------
Now playing: Toto - Angel Don't Cry
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Dream Theater - Never Enough
via FoxyTunes

Inga kommentarer: