Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 24 februari 2009

Sunshine

Solen gassar och det skapas musik. Vad kan man mer begära? Jo, att man får spela musiken live. Löwemo-konserter räcker inte för mig. Jag måste ha mer. Alltför längesedan som jag stod på scen med ett band och framförde mina låtar. Saknar det.
Skype-konferens med Liquid ikväll. Skoj!
Annars håller jag på med en gammal låt som jag har text och musik till, visserligen bara vers, pre-chorus och refräng, men ändå. Tänkte spela in den och trotsa alla undanflykter jag vanligtvis kommer med. Bara GÖRA det, och strunta i om det blir dåligt. Så nu ska jag fortsätta med elgitarr, något som den vanliga undanflykten hänvisar till Emil. Men han skriver också, så det är bara att köra igång!
Ut och lek med er nu!

Inga kommentarer: