Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 28 februari 2009

Sol, snö, blått och ledigt

Härlig dag! Oh. Vad vackert det är ute. Jon Foremans EP:s är ett perfekt soundtrack kan jag säga!
Igår kväll var jag på ungdomssamling i kyrkan. Det visade sig att det var bönenatt/övernattning-i-kyrkan-natt. Det kändes som en bra satsning, jag hoppas verkligen att bönerummen vann fighten mot Wii:et och Guitar Hero:t. Trevligt umgänge och fika blev det också, med Dunis, Annis, Jossis och Tobbis. Oj, vad cheesy det blev.
Vilken hemlängtan jag plötsligt fick... Himlen måste vara så mycket vackrare från andra sidan, och med tanke på hur vacker den är idag så är det ju inte utan att man börjar längta lite... Ska bli skönt att slippa all mänsklig faktor sen. Men åter till idag. Prio-listan är hård och måste följas. Tyvärr finns inte det jag helst skulle vilja göra med på topp tre, men det är inte så farligt;
1. Mixa Liquid Ham-demo
2. Öva inför internationella gudstjänsten
3. Plugga till tentan nästa vecka
Här ska väl mat och promenad klämmas in också antar jag. Och klockan sex så är det jam med Email borta i GM. Det kan mycket väl bli alldeles förträffligt.
Ha nu en finfin dag hörni.

----------------
Now playing: Jon Foreman - Baptize My Mind
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Jon Foreman - Your Love Is Strong
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Jon Foreman - Revenge
via FoxyTunes

Inga kommentarer: