Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 25 februari 2009

Sketans gråväder

De ä ju så himla seeeegt! Dassigt, grått, blask, halt, mulet, slaskigt...hatat väder har många öknamn.
Idag har vi haft Kent Wennman som föreläsare. Väldigt intressant. Stipendier, bidrag, företagande och deklaration har det handlat om.
Måste tajma dagen bättre idag. Fikade lite nyss, men är hungrig ändå. Får väl äta en tidig kvällsmat eller nåt. Grejen är att jag har bestämt mig för att gå ut och gå idag, men jag vägrar att göra det innan det har blivit mörkt! Aldrig att jag går i ett sånt här väder när man kan se det. I mörker är det inte lika illa. Så då måste jag vänta tills det blir mörkt. SMHI säger att solen går ner om sju minuter. Okej, men då är det mörkt om en halvtimma. NÄR SKA JAG ÄTA EGENTLIGEN? Ska man äta när man är hungrig eller inte ta med sånt i beräkningen alls? Jag blir galen.
Okej, jag behöver energi till vad jag än ska göra. Så jag äter väl då. Eller så fikar jag lite till!
Hehehehehe

----------------
Now playing: Building 429 - Searching For A Savior
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Switchfoot - Adding To The Noise
via FoxyTunes

Inga kommentarer: