Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 28 februari 2009

Lång dag men bra

Hejsan allihopa. Jag är en aning sleten. Och inte blir det lättare...
Jo, jag var med Emil och spelade in trummor till en av hans låtar. Jag improviserade bara för att han skulle få inspiration och kunna sitta och klippa och klistra ihop ett komplett trumspår av mina tagningar. Han blev nöjd! Jättenöjd, och då blev jag jättenöjd. Och jätteglad.
Sedan lyssnade vi på LH-mixarna där nere i studion. Lite smådetaljer, men det känns bra det också. Imorgon är det gudstjänst, räknade jag och Emil ut nyss, och efter det blir det tentaplugg och övning inför internationella för min del. Vi repar nämligen inför morgondagen klockan halv åtta på kvällen. Vi hoppas alla på en bra dag imorgon, som kan innehålla både nyttiga saker som blir gjorda och glädje som konsumeras.
Adios

Inga kommentarer: