Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 15 december 2007

en lördag.

Hallelåja
Idag: inspelning på ITM, snylta ITM-studion för masteringsuppgift, käka nåt gott, kanske åka till syrrans 31-årskalas (kanske inte, smittan går...), GÅ PÅ JULSTÄMNING!
I går kväll hände förresten nåt coolt. Satt och åt Vaggeryds Chark Wienergrill-korv med mamma, varpå hon, efter att Postkod-hata-alla-dessa-lotto-tävlings-program-miljonären hade slutat, slår över till den kristna tv-kanalen Kanal 10. Vem dyker upp i rutan om inte Kicki B! Och mycket riktigt - ett ögonblick senare dyker jag upp i rutan! JAG VAR I TV!!!! Ääääg. För er som inte riktigt hänger med sände de Julstämning 2006, och oj var roligt det var! Mindes inte att Josef showade så mycket, och tydligen mindes han inte heller kamerorna vid inspelningstillfället...! Jag var tyvärr inte mycket i bild, men när jag lirade Nord så var jag typ högst! Lite surt att jag inte lirade riktigt sådär jättebrah... Men peppad inför ikväll blev man! Gäller bara att ställa om och inte vara beredd på att det blir lika stort. Fast det kan bli bra ändå, och det tror jag att det blir. Med Sören vid rodret är ju allt under kontroll!
Jag har glömt bort mitt lösenord till ITM's FC-server. Synd. Kul att träffa alla blir det jallafall.
Ha en bra dag, ni också
Syntcerily yours, John



----------------
Now playing: Relient K - Which To Bury, Us Or The Hatchet?
via FoxyTunes

Inga kommentarer: