Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 3 december 2007

Skolan asså...

Hej Sverige.
Idag råder viss frustration i klassen... Anledningen är att vi äntligen (efter en försening som håller för att stämma VXU) fått tillbaka våra tentor i Akustik, en delkurs vi gjorde för några månader sedan inom Musikteknik. Jag är väl då en av de få som inte kommer överklaga, prov-formen håller i sig! :)
Jag har nu gått MUP i exakt tre månader, kanske dags för en första utvärdering! Jag har blivit stämplad som fysiker, musikteoretiker, och konstiga-och-svåra-låtstilar-kompositör. Detta beror följdaktligen på mitt resultat på akustik-tentan, mitt tempo i musikteori-kursen och det faktum att i vår första låtkompositionsuppgift, gjorde jag en bossa med en hel massa tonartsbyten!
Men det måste sägas att det känns himla gött att få jobba i riktiga studios! Synd att vi inte får vara i stora Studio A inne i Växjö centrum mer än när vi får uppgifter där, det är inte varje dag man får jobba i miljonstudios... :) Men skolans studio duger gott, härligt att äntligen kunna göra alla gamla låtar som legat och skräpat riktigt bra! Uppgifterna är ganska utmanande, och det känns som en del av uppgifterna går ut på att man ska misslyckas lite!
Mer info imorgon, då lite om lägenhetsliv och kyrkan! Så fortsätt läsa!
MVG John


Inga kommentarer: