Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 13 december 2007

My Old Room

Godkväll
Så här sitter man då, i sitt gamla rum hemma i Barnarp, och laddar för den extremt sorgliga dagen imorgon. Begravning för min kusin Samuel... Allt kommer vara svart, kläder, ansikten och kanske till och med blommor. Undrar om jag kommer kunna ställa om inför fredagkvällen och hitta på nåt kul, eller om jag ska ta en lika soft hemmakväll som denna. Får se, helt enkelt.
Vaknade efter att ha sovit ut och gott, tog en frukost och en långpromenad, packade sedan och gjorde en standard-studentmiddag. Lite sur busschaufför på Swebus-bussen, ville se sms:et med biljettnummer på min mobil! Litade inte på mig, tydligen, trots att jag sa det jag alltid säger plus mitt namn, som faktiskt alltid står på hans papper (kanske för att jag är Swebus Express Club-medlem!)... Anyway, skön bussresa med hälften plugg i ämnet mastering och hälften The Rasmus (gammalt och gott). Kan inte säga att något hänt sedan jag avslutade den resan... Har mest suttit här vid datorn och uppdaterat mitt musik-bibliotek på MacBook:en, och äntligen tagit tag i att anmäla alla mina rocklåtar till STIM. Ska skicka in papper på alla framträdanden vi hade med Reflected någon dag snart, så kanske det skramlar till lite på kontot i början av nästa år! Inte mig emot! Skrev en liten "gear-list" innan, över saker jag vill ha nu när jag bygger upp nästa nivå av hemstudio. Allt ska vara lagligt, så jag har en känsla av att jag måste lära mig gilla Arla lite mer än för tillfället... :)
Nu är det dags för mina nio timmar! Inte riktigt vad Emil fick inatt - han var på lussefirande 06.00 i Växjö i morse! Lucia lockar inte mig längre...i alla fall inte tillräckligt för ett sådant uppoffrande!
Gud Välsigne Er
John S


----------------
Now playing: Imogen Heap - Clear The Area
via FoxyTunes

Inga kommentarer: