Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 16 december 2007

Sista lägesrapporten...

Yo yo
...från VXU Campus. Det är mörkt.
Rövarkulan som mötte mig när jag kom hem till lägenheten förklarades av Emil som "jag har inte riktigt hunnit bo här...". Killen ställde ju upp som bas i någon kör, och nu i helgen fick han betala - stor julshow med fyra föreställningar! Han hade tydligen bott i kyrkan och bara hängt med kyrk-gänget. Så kan man ju göra...
Jaha, då var det bara att ta tag i denna veckan också, så får man åka hem sen. Ska försöka samla kraft till masteringsuppgiften imorgon, som alltså inte blev gjord på ITM utan istället uppskjuten till sista minuten! hehe... Sedan blir det en skön, ledig tisdag (med julstädning, förmodligen), följt av en smått nervös onsdag med ensemble-konsert (men även rolig, med badhus-besök). På torsdag hade käre Emil fixat nåt partaj här, tydligen. Var ju fräckt, visserligen. Sen åker vi väl på kvällen där, eller nåt. Funderar på vad man ska dra med hem, men har en känsla av att jag i viss mån får avgöra det med tanke på hur mycket plats Emils farmor har i bilen!
Tack för att ni finns, allihopa!
glad 3:e advent!
peace/the disco kid

Just nu: "Taint The World" - Toto (Falling In Between, 2006) - ooooh, det svänger!!!

Inga kommentarer: