Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 30 mars 2009

Byte

Morn. Idag bytte jag och Emil plats. Jag satte mig vid hans dator och jobbade på en av hans låtar som han inte kom på hur han skulle fortsätta på, så jag gjorde ett förslag. Under tiden satt han och skrev fler gitarrstämmor till en av mina låtar! Effective!
Nu ska han iväg och träffa en viss Tobbe från kyrkan, som ska hjälpa Emil med sitt omslag till examensarbete. Vad ska jag göra då, undrar ni? Precis. Det undrar jag också. Jag vet inte om jag vågar börja med sången alltså... Läskigt! Gå kan man göra. Fast då utan musik, vilket är rent surt. Fint väder dock. Men väder låter ingenting.
Fick mail från Johan på Elida om sommaren. Så himla surt att man inte bara vet var och när man kommer att spela under hela sommaren, i förväg. Även knepigt att Patriks bröllop är under Elidas övningshelg, sånt känns inte bra. Man undrar ju liksom om det är tecken eller hinder, de här små motgångarna.
[lunchpaus!]
Sådär, den där fläskpannkakan satt fint! Kvarteret Skatan-avsnittet satt också fint, det var det när Kristina lämnar Ulf men tar tillbaka honom i slutet när hon får veta att han funnit ett ställe i hamnen där polska fartyg dumpar burkar som han tänker panta; på en vecka har han hittat 49 000 burkar! De räknar ut att det handlar om miljoner, så Kristina tar tillbaka honom, men när de är på Ica med fyra kundvagnar fyllda med burkar och ska börja panta så fungerar det inte. "Just det" säger Ulf, "Det här är ju polska burkar. De går ju inte att panta. Inte värda ett öre! Men vi har ju varandra, Kristina!" Och där slutar avsnittet. Så guld!!
Nä, nånting med examensarbetet ska jag göra nu. Nånting. Puss

----------------
Now playing: Teddybears Sthlm - Black Belt
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Foo Fighters - DOA
via FoxyTunes

Inga kommentarer: