Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 17 mars 2009

Finish av dagen

Jahapp. Här sitter Emil och jag och njuter av Coldplay. Båda är aningens trötta efter dagens skapande. Just det, vi tog ju den där promenaden jag pratade om. Den var ju fin...förutom en liten detalj. Vind. Eller typ hobby-storm. Det var ju inte riktigt det jag menade när jag skrev att jag ville ha storm! Men blåste gjorde det, och finurliga frisyrer fick man. Vi kom så in till 4sound och fick värderingarna, äntligen. Några riktigt roliga priser hade de satt! Fast det måste varit misstag... Emil inhandlade sedan fint bälte på H&M och sedan beslutade vi att fira den blåa himlen med varsin footlong Sub på Subway. Mysigt, fast killen var inte särskilt rapp, så trots att vi åt där så hann min Chicken Bacon Ranch bli kall. Då är det ju inte riktigt värt alla 67 kronorna faktiskt!
Sedan en skön och vindstilla buss hem, för att - för min del - ta ett rejält tag med att spela in elgitarr med lite bättre grejer (som nämnts i tidigare inlägg). Med paus för kvällsmat höll jag faktiskt på nästan hela eftermiddagen och kvällen. Sedan sa min vänsterhand "Nej nej, inte en gång till!" ("Brorsan! Det spraaaack"). Så då lade jag av och klämde i mig de sista chipsen och ett Smallville avsnitt. Nu är det så att jag kommit fram till de två sista avsnitten på säsongen, och då är man så illa tvungen att se dem, och det första (och kanske det andra) på nästa säsong också. Varför? På grund av alla cliffhangers...
Igår kväll och nu ikväll har jag börjat få en konstig känsla: jag vill gå och lägga mig. Jag vill avsluta dagen. Har inget mer vettigt att göra liksom. Skumt.
Så...godnatt! Kanske.

----------------
Now playing: Coldplay - Lovers In Japan / Reign of Love
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Coldplay - Violet Hill
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Coldplay - Death and All His Friends
via FoxyTunes

Inga kommentarer: