Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 12 mars 2009

Steeeeedning

Ujujuj! Nu är det reeedit fint här omkring! Så här mycket har jag inte städat på säkert...ett halvår. Eller mer. Upptäcktsfärden bakom soffan instämde. Det var...en spännande syn. Fanns säkert mycket att undersöka, men jag sög upp allt med dammsugaren istället. Toalettstolen var ännu ett forskningstillfälle jag var snabb att ignorera.
Idag är en sån dag då man känner lite smått ångest att man inte jobbar med skolarbetet (särskilt när jag räknat lite på det och insett hur lite tid jag har kvar till det ska vara färdiga låtar!), men man trycker tillbaka och motar tillbaka den och intalar istället sig själv - med en vuxen, trygg och myndig stämma - att sånt här måste göras då och då. Så är det bara. Så jag ska nog ta en tur till Willys och panta alla våra flaskor vi samlat på oss under en längre period, trots att jag redan gått min långpromenad idag! Lugn, lugn, jag har inte flippat ur; man blir sån här när man städat så grundligt som jag gjort. Då gör man saker av bara farten sen. Men planen är faktiskt att effektivt ta ner den farten genom att köpa gotte för pant-pengarna! Ben&Jerrys var ju inte den hiten jag trodde, men väl värd en andra chans... Jaja, vi får se, vi får se.
Snart är Emil färdig med svabbet. Då ska jag kidnappa honom till att byta mina gitarrsträngar, hehehe.
Tchüs

----------------
Now playing: Jon Foreman - Love Isn't Made
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Jon Foreman - In My Arms
via FoxyTunes

Inga kommentarer: