Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 25 mars 2009

Jobbapå

Jobbapåjobbapå
Idag har jag...planerat en hel massa. I min iCal, planerat de närmaste veckorna. Galet mycket att göra, även om jag bara har följande saker på schemat, egentligen:
1. Examensarbete
2. Liquid Ham
3. Markus Löwemo
4. Arla
5. Familjen
Den sista punkten kommer dock ta större plats än vanligt då jag under påskveckan följer med till Öland för att där fira min kära mamma som fyller 60 stabila år! En fint restaurangbesök är inbokat på Sjöstugan i Byxelkrok - detta ser jag sjukt mycket fram emot! Plus att jag ser fram emot att vara i stugan med familjen såklart!
Det börjar poppa upp konserterbjudanden för LH nu. Roligt och spännande, men tyvärr rätt svårt då många fortfarande har fått för sig att ett band bara tycker att det är roligt att vara ute och spelar och därför gärna spelar gratis bara de får reseersättning och en fralla... Sådant tröttnar man på när man är över 20 och har lirat över 30 spelningar med bandet. Faktiskt. Och jämfört med andra artister är vi gaaaanska så billiga! Men men, två gig inbokade nu i april och kanske ett i juli om de nu fick råd då.
Jag och Emil sitter här och jobbar med gitarrer på mina låtar. Man är tacksam alltså, Emil får det att låta riktigt bra. Det är inte jättemycket kvar nu på låtarna. Kanske blir färdig den här veckan, fast enligt planeringen jag gjorde idag så måste jag bli det!
Sov gott hörni
ciao ciao

Inga kommentarer: