Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 31 mars 2009

Sångslottet

Tja! Idag har varit en ovanlig dag för John. Han har nämligen spelat in när han sjunger! Själv! Detta har han aldrig gjort på riktigt allvar innan, och han har aldrig vant sig vid att höra sin egen röst heller. Därför har detta varit en ovanlig dag för John. Om ni får höra sångerna? No way! Det här materialet är för familj och riiiiktigt nära vänner. Riktigt nära.
Tjena, vad det tar på huvet att stå och sjunga för full hals i sex timmar... Man skriver ju för ett högre register än sitt eget också, så man får ju pressa nåt så sanslöst emellanåt! I alla fall, jag gjorde en liten video av hur jag inredde rummet för att få ett lite bättre sångljud och inte få med så mycket av själva rummet i inspelningen. Detta innebär: DÄMPA SÅ IN I NORDEN!
Jag säger det; Carl och Thyra skulle varit här! Vilken koja liksom. Imorgon blir det att få ordning på nivåerna, kanske få med några fler elgitarrer här och där, och sedan fara hem i familjebilen! That's right, jag får skjuts hem! Jag kommer nämligen vara i Jkpg ett tag nu, beroende på hur det blir med att jobba extra; 11 eller 20 dagar... Skulle alltså vara smidigt om jag kunde jobba med examensarbetet hemma i Barnarp, varför jag behöver få skjuts för att få med pianot och stereosystemet. Så vill ni träffa mig så får ni göra det imorgon! Jag är nog hemma hela dan...
Puss!
----------------
Now playing: Relient K - Be My Escape
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Salem al Fakir - This Is Who I Am
via FoxyTunes

Inga kommentarer: