Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 14 mars 2009

Tajming

Återigen sker det. Jag missar att ta långpromenaden, på en dag då jag inte har någonting inplanerat. Visst, jag har jobbat nästan konstant idag med examenslåtarna, och Emil och jag lade en hel del tid på att spela in bas till en av låtarna, but still... Det är ju egentligen en stund efter frukost eller en stund efter middag man kan knalla, missar man då de tillfällena på en dag då man bara gör en enda ska, då blir man lite sur på sig själv! :)
Liftarens Guide Till Galaxen såg jag och Email på till kvällsmat. En trevlig stund! Den är riktigt rolig alltså, Zaphod är lugnt en av de skönaste karaktärerna i en film någonsin! Plus att Zooey Deschanel mycket väl kan vara en av världens vackraste kvinnor... Mmmm...nä, dags att gå och lägga sig! Gudstjänst imorgon; ett bra sätt att göra något på dan och samtidigt komma ut. En promenad hem från kyrkan ser dessutom till att man får motionen ur vägen och sparar in lite busspengar.
Nu gäller det bara att inte fastna vid sista Matrix-filmen som just nu går på tv, och som håller på till halv ett inatt, som Emil nu kollar på!
ciao ciao

Inga kommentarer: