Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 19 mars 2009

En till sak att bocka av

Sitter här nu, nöjd och belåten, på mitt rum på Stallvägen. Last.FM spelar Verra Cruz för mig och Emil mumsar äpple i min säng. Han har för övrigt en bra dag, Emil:
"Det är jobbigt att arbeta på blind fot."
"Det ska bli vidare att komma kul i livet."
När vi ändå är inne på ämnet, så hittade jag en kul mening i den nya Luthman-katalogen:
"...från Ian Boddy, välkänd för sin fantasifulla och ovanliga ljuddesign kunskaper."
Nästan en Ferdfelt! Texterna till övriga produkter från samma tillverkare på den sidan var för övrigt lika härliga och fyllda med härliga särskrivningar: "Mycket varierad samling av akustiska trum loopar från topp LA session musiker: ..." Gött!
Jo, nöjd och belåten är man för att man nu är färdig med grupparbetet i juridik. Vår redovisning gick väldigt bra, och tydligen var vårt arbete av väldigt hög kvalité för vi fick två grupper som skulle opponera på oss! Eva motiverade detta idag på redovisningen med att vi hade så intressanta frågeställningar! Det kändes kul att få lite beröm faktiskt. När vi redovisat så fick vi bara kritik på att vi kunde varit tydligare i en hänvisning på ett ställe i vår rapport. Sen var det klart!
Vi firade genom att shoppa loss. På Willys. Nu blir det nog "fika" och sedan färdigställande av gitarrerna på en av mina examenslåtar. På det bör följa en promenad, kvällsmat och lite plugg. Antingen till juridik-tentan eller på manualen till Liquid Ham's digitalmixer som ska programmeras av undertecknad i helgen.
Utonjut nu hörni! Puss!

Inga kommentarer: