Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 18 mars 2009

Påfyllning

Hey, det känns som energin sakta börjar fyllas på här, och det är absolutivt tack vare solen! Det är riktigt härligt väder idag alltså! Gick en go promenad nyss, med grabbarna i gamla Toto som sällskap. Nu är köttbullarna på g i stekpannan, men förhoppningsvis lyfter även vädret min torftiga middag.
Om någon timme kommer Mr. Bruce hit för att förbereda lite inför morgondagens juridik-redovisning. Hoppas vi inte blir helt sågade! Dock har vi inte hela eftermiddagen på oss - ikväll är det födelsedagskalas för Anna. På Restaurang Akropolis. Man kanske inte säger kalas när det är på en restaurang... Vi ska dit och röja loss i alla fall. Förhoppningsvis röjer det inte loss i min plånbok, var tvungen att än en gång höja föräldra-lånet... Men den här gången är det inte lika illa, för i april kommer min arbetstidskonto-bonus från Arla på lite över tusen spänn. Så de pengarna är öronmärkta till mamma och pappa. Fast det känns ju ändå surt att behöva låna, även om jag inte kunde råda över ett par av de utgifterna som dök upp nu i mars. Jaja, det är bara att svälja vaddetnuärsomfårenattmåsurt och bara va tacksam för att man har så underbara föräldrar! Och en så underbar dag!
Nu kör vi. It's True, Life Will Smile For You!

----------------
Now playing: dc Talk - Day By Day
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Audio Adrenaline - All Around Me
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Salem al Fakir - It's True
via FoxyTunes

Inga kommentarer: