Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

fredag 6 mars 2009

Vädret, vädret, vädret

Alla påstår att vi svenskar jämt pratar om vädret. Och att vi gärna hittar något att klaga på. Låt mig berätta varför: FÖR ATT VÄDRET OFTAST SUGER! Man får ju sköen lust att dra ner rullgardinen... Jallafall så har jag och Emil slask-dag. Vilket betyder att vi skriver arrangemang till våra examenslåtar. Det är rätt gött att det pågår kreativt arbete i båda rummen; man kan hoppa in till den andre och hämta lite energi av att han kommit framåt om man själv tycker att det går segt. Vi förmodar ju också att detta är låtar vi kommer att ha i vårt framtida band, så båda är ju delaktiga i varandras verk med åtminstone idéer och tankar, men också instrumentinsatser.
Varför jag inte är på bussen till Jönköping? För att jag inte hade lust att åka idag. Det är skoj i körka med kör ikväll, plus att jag ville ha tid att fortsätta med slaskarna. Så det blir ett 43 kr dyrare tåg imorgon, men det gör inget. Jag har kollat upp att budgeten tillåter detta. Dessutom får jag nöjet att åka tåg, och så samlar jag ju SJ Prio-poäng! Hehu. Om två resor kanske jag kan få en macka liksom. :D
Hepp

Inga kommentarer: