Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 12 mars 2009

Sorry att det är...

...lite dåligt uppdaterat här. Det är väl för att inte särskilt mycket händer. En bidragande faktor är nog att jag har haft min sista föreläsning! Yay. Bara tenta och några seminarier kvar. Så nu är det examensarbete och Liquid Ham-föreberedelser för hela slanten. Håller på att skriva låtar till examensarbetet, det ser ut att bli rak rock! Det är skoj. Håller också på att fixa allt med inspelningsdagarna i april, hoppas verkligen allt löser sig där... Stort tack till Affe A och Gurra P som ställer upp och musikaliserar!
Emil kämpar också på. Han skriver rock han med. Det är väl mest det vi gör hela dagarna... Så här ser jag oftast ut då:

Jag går lite promenader ibland... Då kan det se ut såhär om man har tur:

Vi handlar och lagar mat också. Just det, i förrgår kväll köpte vi varsin Ben&Jerry för första gången! Vi hade nog lite väl höga förhoppningar... Eller så var det att vi såg på Star Wars The Clone Wars när vi åt dem, vilket var den största besvikelsen på riktigt länge. Verkligen en barnfilm. Usch! Men glassen var ju god, bara det att den kanske inte var värd 50 spänn... Carte D'Or Creme Di Mascarpone är ju både billigare och större. Fast det är, som Frida sa, mer godiskänsla i Ben&Jerry. Kakbitar i glass liksom! Skitbra idé.
Nä, nu ska jag knalla till stan och hämta det sista värderingspappret för Liquid Hams utrustning från 4sound, och köpa strängar till gitarren. Sen ska Emil hjälpa mig modda den lite! :D
Just det, nu är LH Productions HB startat! Jag är delägare i ett bolag, yeah!
"Summertime" med Audio Adrenaline gick igång nu, som ni kan se nedan. Den passar faktiskt väldigt bra, för solen strålar och kämpar med långt färre moln än vi är vana vid i den här stan! Så det blir dagens promenix in till stan nu. Ciao ciao

----------------
Now playing: Mr. Mister - Uniform of Youth
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Teddybears Sthlm - Cobrastyle (feat. Mad Cobra)
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Audio Adrenaline - Summertime
via FoxyTunes

Inga kommentarer: