Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 3 mars 2009

Slowing down

Tack och lov så saktar saker ner lite... Förresten gick gudstjänsten jättebra igår! Det var längesedan jag spelade så bra, och det trots att vi bara hann spela igenom hälften av låtarna innan gudstjänsten! Tack Gud för det säger jag. Allt cred till Anden. Plus att det var rätt gött att sitta med sin MacBook och använda lite mjukvaruinstrument! Hehe...jag tyckte det såg lite proffsigt ut :D
Idag är det ju då dagen-före-tenta-dag...vilket betyder plugg i högre utsträckning än jag är van vid. Vi får hoppas att disciplinen sätter in snart. Hehu
Försov mig idag förresten. Fräckt. Så jag är ju utvilad. Stressade inte så värst till skolan, det var ändå bara gruppdiskussion om våra PM inför examensarbetet, så det enda det innebar var att jag slapp sitta lika länge och lyssna på alla andras förslag och diskussioner! Det känns lite bättre med mitt PM nu, det är bara att jag måste utforma frågorna riktigt bra när jag ska undersöka resultatet av arbetet.
Nä, nu ska jag börja med potatisen. ciao ciao

----------------
Now playing: Steven Curtis Chapman - What Would I Say
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Steely Dan - Black Friday
via FoxyTunes

Inga kommentarer: