Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 5 mars 2008

Aktivt igen...

Jo precis, nu blev det en del att göra igen... Som tur är var Gud med på noterna! :)

Dagen innehöll föreläsning från 9 till 16. Textverkstad med vår egen Patrik Ahlm, som faktiskt hade mycket klokt och bra att säga om kommersiell textskrivning. Mycket anteckningar blev det, även om koncentrationen och motivationen försvann sådär framåt tre...
Nu har jag klarat master på två uppdrag till i NF och ska snart slänga i mig macka inför den lilla UBK-ljud-skolan jag ska på ikväll. Håller nog inte på så länge. Kollade på House igår, det var mysigt. Bra program. Tyvärr hade jag ingen Cart D'or, fast jag tror inte de sponsrar House längre.
Det som blev mycket var att jag var tvungen att göra färdigt det sista som jag skulle gjort när jag var sjuk, på grupparbetet. Tyvärr följde inte min grupp arbetsfördelningen som vi hade bestämt, så nu blev det några extra moment för mig. Sedan är jag ju fortfarande inte färdig med mixningen av det som spelades in när distanskursen i arrangering hade redovisning av sin slutuppgift här i Växjö i januari... Men det är jag imorgon, förhoppningsvis!
Gud svarade på bön precis i tid - en snäll tjej vid namn Rosalie kunde jobba min söndag! Så nu blir det födelsedagsfest hos Jacob, mer tid att öva trummorna med Patrik och lite extra tid att göra färdigt samplingsuppgiften i helgen. Och ungdomsträff på fredag, kanske med lite frisering av mig tack vare Josefin?
Hur är läget med er läsare då? Vilka är ni, för den delen? :) Vad händer hemma i Jkpg?
Ha de naaaajs annars

----------------
Now playing: Switchfoot - Happy is a Yuppie Word
via FoxyTunes


----------------
Now playing: Dream Theater - Fatal Tragedy
via FoxyTunes

Inga kommentarer: