Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 17 mars 2008

Lite återberättande

YEAH ROOOOOCK
(låten jag lyssnar på)
Så jag var hemma i helgen. Jobbade 6-14 i lördags (STARKT, JOHN!) och slappade till kvällen då jag och Zache kollade melodic festival. Söndagen bestod i att sova gott (utan byggarbetsplats utanför fönstret...) och sedan repa med Löwemo Band på ITM mellan ett och fyra. Ny bassist och ny trummis, verkade duktiga och trevliga. Och Simon Eksmo hoppar in på saxofon! Blir trevligt, han är alltid kul att ha på scen.
Hade trevligt sällskap på bussen hem till Växjö i form av trummis-patrik. Han hade varit i Arvika. Efter att vi lärt känna varandra bättre så fattade jag varför han varit där. Vi snackade trummor och musik och massa intressant och bestämde till och med att han skulle hälsa på mig för att få lite kvalitetsmusik och kolla live-dvd.
Idag har jag inte gjort mycket, förutom mix-workshop i stan i morse mellan nio och tolv. Lärorikt men segt, eftersom man fortfarande känner sig lite ny och grön på att mixa "proffsigt". Men det blir nog lättare med tiden.
Jo, just det! När jag kom hem till lägenheten på söndagkvällen välkomnas jag inte bara av Emil, utan även av Anna, Jacob, Simon Ekros och Samuel Svensson! Mycket trevligt, må jag säga. De för-firade Annas 21-årsdag, så det blev kladdkaka och scones och godis och kakor och mysiga samtal.
Anna - även om jag inte ger dig någon present så kan jag ju i alla fall hylla dig här på min fantastiska blogg:
GRATTIS ANNA PÅ DIN TJUGOETTÅRSDAG!! MÅNGA TACK OCH KRAMAR FÖR ATT DU OCH JACOB TOG HAND OM MIG OCH POJKEN MIN NÄR VI VAR NYA...PUX!
Ha det bra ni andra också.

----------------
Now playing: This Beautiful Republic - Going Under
via FoxyTunes


----------------
Now playing: This Beautiful Republic - Jesus to the World
via FoxyTunes

1 kommentar:

Anonym sa...

woho.. jag är alltid kul att ha på scen! :P

xmo