Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 3 mars 2008

Mm-mm

Det är soooool!!
Truminspelning till gör din hit-projektet i stan idag. Jag drog dit vid nio, patrik kom vid halv tio, och vi satt och kollade igenom låten. Tyvärr spelade vi inte in någonting, dels för att de trummor jag skrivit krävde mer av patrik än en helgs förberedelse (plus att han varit sjuk och sökt musikhögskola), dels för att min grupp idag hade det lilla, heldämpade inspelningsrummet och det lite kassare trumsetet. Sedan blir det lite snålt med mikar när två grupper ska spela in två set samtidigt... Så nästa måndag blir det "riktig" truminspelning för min del.
Jaha, vad ska jag göra tills dess? Får försöka skriva och skicka iväg basnoter till Robin kanske. Få iväg text och bakgrund till Jacob. Sedan fick jag hux flux ett jobb imorgon. Tydligen någon i tvåan som behövde hjälp med piano på en låt... Hoppas det inte är för svårt. Hoppas han nöjer sig med sånt som jag är bekväm med att spela och som går snabbt... Allt får sin upplösning imorgon. En kul grej var att han bodde på våningen under.
En annan kul grej var att Robin har likadana skor som både mig och Emil. Ajajaj!
Middag nu, sen promenix, underhållning och kanske ta tag i A Print och fortsätta med den nu när hit-låten står lite still... Jaja, jag får fundera mer sen när jag är mätt.
Snälla någon, jobba min nästa söndag!!

Inga kommentarer: