Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 22 mars 2008

Just det, bloggen

Ja, kära vänner... Det var ett tag sedan! Mycket har hänt, bra och dåligt, och tiden som blivit över har gått till annat än det här. Kanske inte alltid viktigare saker än det här, men... :)
Vad har då hänt under veckan som är värt att nämnas? En liten lista kan kasta ljus över detta:

*Tisdag: Snälla Emil hjälper mig att spela in bas på min hit, eftersom Robin skadat handen. Jag åker in till stan och köper nya jeans och en keps till Anna i födelsedagspresent.

*Onsdag: Föreläsning "Textverkstad" del 2 mellan nio och tolv. Mycket spännande och inspirerande! John går hem, lagar middag, packar och inser att han är ett pucko. Ett riktigt toppen-pucko. Varför? Jo, han har köpt bussbiljett ÅT FEL HÅLL. Tur i oturen består av att han tidigare träffade Kamrat Karolina som meddelade att hon, Rebecca, Therese och Sandra skulle samåka till Jkpg på kvällen. Jag bokar om söndagens biljett så att den går på rätt håll och tröstar mig med att spela lite dator på min TV. Bilresan blir trevlig och spännande!

*Torsdag: Rep med Markus Löwemo på ITM klockan tolv. Nästan alla är med! Pizza, följt av rep med Liquid Ham resten av dagen. Skoj! Jag häpnar över Tobbe's grafik och gläds åt nya låtar.

*Fredag: Dansövning med LH klockan tio till ett, middag på Max (OOOOH VA GOTT) och fortsatt rep hemma hos Andreas till det är dags för mig att soundchecka med Löwemo. För er som inte vet spelade jag alltså både med Markus Löwemo Band och Liquid Ham på Tre Dagar, en påskkonferens i Kungsporten, Huskvarna. Efter soundcheck hem till Andreas igen och dra igenom programmet, tillbaka för konsert med Löwemo, rigga ner och lyssna på Sparrow (Bra!) och rigga upp för Liquid och genomföra en SKITBRA konsert!! Jag tycker synd om er som missade den! Vi levererade jallafall 8,5-9 av 10! Bilder kommer på hemsidan och min BD. Tror jag.

*Idag: SOVAAAAA. Skönt. Till tolv, sedan frukost och klurande över hur jag ska lösa morgondagens lilla problem: hur ska jag ta mig från Barnarp till bussen till Växjö efter jobbet? Jag har ju syrrans bil, men ingen som kan köra hem den från stationen när jag åker. Bussar från Barnarp är inget kul en söndag. Brorsan har stor-party och alla kompisar jag ringt har varit upptagna... Hmmm. Jag ringer till mamma igen.

Annars: glad påsk, och tänk på varför det är påsk så blir du glad!

Inga kommentarer: