Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 13 mars 2008

A sigh of life

Hejhej. Senaste dagarnas små-ångest har väl lagt sig lite, men titeln gör sig ändå gällande. Idag har jag gått en långpromenad direkt efter frukost (sket-duktigt) och tvättat (rätt duktigt). Sedan var jag hos lilla doktorn för att få gift mot finländarna och snacka skit. Efter det handlade jag och lagade en lika tråkig middag som vädret. Övade lite på Löwemo's låtar och LH's nya covers. Spelade lite dator (Marcus, jag har äntligen lärt mig duo i FoW!) och pulade med mitt arr på The Cave, min hit.
Så, nu vet ni vad jag gjort och med lite lätt ansträngning kan ni också lista ut ungefär hur jag mår. Kvällen erbjuder avkoppling och njutning i form av jazzkväll på Palladium. Innan dess kvällsmat.
Imorgon åker jag hem för första gången på jättelänge... Känns lite ovant. Kommer också kännas ovant att pallra sig upp 05.15 på lördag. USCH vs. CASH
Ha en oförskämt bra torsdagkväll, svenska folket. Och tacka Gud för att mycket ändå är rätt gött.
tjo

----------------
Now playing: Puffy P - Gypsytechnobalkanrock (2 gånger! det du, simme!)
via FoxyTunes


----------------
Now playing: MUP07 - Anton E-Fender Blues DeVille 212
via FoxyTunes

Inga kommentarer: