Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 29 mars 2008

Denied!

Inlägg från Barnarps-datorn.
Varför: För att jag inte bara glömde mobil- och iPodladdaren, utan även laddaren till MacBooken. Doh!
Innehållandes:
Ja, jag är hemma nu. Det är ju inte riktigt som jag räknade med. Att vara hemma i Jönköping är precis som planerat, för jag ska spela med Markus Löwemo Band i kväll på Kungsporten runt nio (BE THERE!). Det oväntade och oplanerade är att jag är hemma just nu, och inte på jobbet tjänandes 800 extra spänn till Logic-inköp. Inte beroende på att jag inte orkade - JAG FICK INTE! "Nej, det är fullt." "Jaha...ja, men...ja, då vet jag. Tack."
Förklaringen kom jag på en stund senare: påsklov = "Vill-du-jobba-extra-under-lovet-skriv-upp-dig-här-lista" = massa kids som tog tillfället i akt. Jaja, jag ska i alla fall kolla om man kan hoppa in imorgon.
Nu måste jag läsa mastringsbok. Surt men sant. Snart middag och sen rep ändå.
Just det, det här med kommenterandet. Hur ska jag skriva för att det ska bli lättare för er att kommentera? Kanske skriva uppdiktade provocerande händelser med slumpartade personer jag känner i? Förslag?
tjoflöjt
(Tyvärr, Emelie, jag har inga bilder på den här datorn....)

Inga kommentarer: