Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 27 mars 2008

Rapport från studio GM

Hey allah. Välkomna till min blogg, i fall jag glömt att säga det. Här sitter jag i studio GM, hungrig som en jagvetintevad. Men lättad! Det som just nu förs över på min externa hårddisk är nämligen bl.a. sångtagningar till min hit!
Just det - Jacob klarade biffen! Han gjorde det på sitt sätt, med känsla och energi, men var ändå tillräckligt mogen och snäll att lyssna på min kritik och mina förslag. Tillsammans gjorde vi detta riktigt bra! Lite läskigt bara att se siffran 65 framför ett spår...men det är massa experimentkanaler på gitarrerna som kommer tas bort sen! På måndag tror jag. Annars är jag hungrig och värd massa saker känner jag. Kanske att jobba i övermorgon? Jo, det är jag nog värd.
Jag vill ha besked från Kingside om min praktik nu! Ni som vet hur man gör - be för mig att jag får platsen! Det skulle vara både grymt och smidigt. När ni då ber, glöm inte att tacka för allt som är bra! Gud är nämligen ursprunget till sånt.
Bara 140 MB kvar nu...kämpaaa!
Ses imorgon, familjen och kanske Marcus.
Tjohej!

Inga kommentarer: