Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

fredag 7 mars 2008

Ännu en fredag

Hehe, japp. En dyr helg det här, om man tänker på hur mycket jag KUNDE tjänat på jobbet. Men det tänker jag inte på. Jag tänker på Jacobs födelsedagskalas, kvällens ungdomssamling, helgens övningstillfällen med Patrik och Robin och massa ledig tid!
Sov väl inte sådär jättegott, det var hamrande på programmet utanför fönstret... Men solen skiner, så jag ska väl hitta energi att göra lite nytta idag också. Även om datorn innehåller tillräckligt med underhållning för att göra en nöjd under en större del av dagen!
Jaha, vad gör ni idag då?



----------------
Now playing: Newsboys - Secret Kingdom
via FoxyTunes


----------------
Now playing: Within Temptation - Aquarius
via FoxyTunes

1 kommentar:

Unknown sa...

Aquarius... Det känns som en evighet sen jag lyssnade på WT =)