Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 24 mars 2008

En baklänges-dag!

Morn morn. Ny vecka i Växjö, en smått stressig sådan. Detta beror naturligtvis på Gör Din Hit-inspelningarna, där bara bas och trummor är gjort hittills. Allt ska helst vara klart innan fredag förmiddag. Puh!
Idag ska jag försöka skriva ett solo, och när jag stod och tänkte på det kom jag fram till att det kanske är smidigare att börja baklänges och skriva som jag vill att det ska sluta. Sen kom jag på att det är nog så jag får planera den här dagen också! Börja från slutet och gå baklänges. Ikväll ska det nämligen bli taco/S.Y.T.Y.C.D.-party hos Sandra (stora creds till den som fat
tar förkortningen).
Här är en annan sak som är baklänges:
!nmösstehnöks nim aröts eratebraggyb ednaretirri etni rardnih ragadgleH



----------------
Now playing: subseven - Family Secrets
via FoxyTunes


----------------
Now playing: Gonzales - Manifesto (<- uuuuunderbar och jättemysig pianomusik, från skivan "Solo Piano")
via FoxyTunes

Höll ju på att glömma en bild till inlägget, för att locka fler läsare (jallafall en till). :P
Det får bli en bild på mig och Richard, som tack för en trevlig middag hos honom med massa trevligt folk, i lördags kväll. Du är helskön, Rich!

1 kommentar:

Karin Ireståhl sa...

schysst bild också schysst att ses, man borde det oftare, ses alltså.