Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 30 mars 2008

På plats igen

Tja, det här var nog den mest händelselösa helgen på länge... Plus att jag är förkyld igen.
Enda ljuspunkterna var film med Mackan i fredags och gemenskapen i lördags kväll, med massa trevliga människor man inte sett på ett tag och aldrig kan se för ofta. Annars har jag försökt sova och läsa min mastringsbok, som inte direkt är ett lyckopiller.
Lite saker lyste däremot upp när jag kom till Växjö:
härligt, tunt molnbeslöjad himmel
lite varmare i luften, nästan skönt
massa folk med gulliga hundar
ett par som försökte få igång grillen (!)

Imorgon blir just så soft blandat med sköna saker som jag behöver, tror jag. Gäller bara att baka in de lite sega aktiviteterna (gå-läsa) på ett listigt sätt. Ojoj, sedan händer det grejer framåt helgen. Kontakt+Liquid Jam på UKM+jobb. Jaja, blir nog bara skönt när man snart har
hiten färdig! En liten förvarning: jag kommer nog göra ett sånt där massutskick på MySpace och lite andra ställen i stil med "Check out my new song!!" och designa om min sida och annat smånördigt. Men sånt hör till att äga en dator. Precis som att blogga, gör jag inte det duktigt?
Dagens bild kommer från Tre Dagar och Liquid Ham's konsert. Kolla in den på YouTube om du inte var där!













----------------
Now playing: Hyper Static Union - Overhead
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Hyper Static Union - Right Where You Want Me
via FoxyTunes

Inga kommentarer: