Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 9 mars 2008

Puuh...

Ja, gott folk... Lite tung dag det här.
Började med en gudstjänst med blandade känslor: gospelkör vs. beskedet om att förre ungdomspastorn förlorat sin två veckor gamla son. Grått väder och en etta (istället för buss sju, så man slipper gå en halv km hem från hållplatsen...) spädde på, sedan var ju studion bokad nästan hela dagen, så jag kunde ju inte göra något. När den blev ledig, eller rättare sagt, när MIN bokade tid var inne, så hade jag så mycket inte lust att jag gick först två timmar senare. Alltså bara en timmas jobb. Det räckte ju, visserligen.
Jag var faktiskt duktig och skrev bas till Robin och mailade. Hoppas han har mer tid att öva än Patrik har haft. Är rätt nervös för hur det kommer bli imorgon. Känns stressigt, alla andra har redan kommit jättelångt. Jag har ju velat vänta till jag har trummorna färdiginspelade...
Så dog jag i spelet på samma ställe IGEN. Himla skit. Sköen också.
Nu måste jag sova. Men mycket är kul. Bara det att jag inte minns eller känner det nu.
ajöss

Inga kommentarer: