Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 17 februari 2008

21 år avklarade!

OH YEAH! 21 IS THE NEW DEAL

Det här var kul! Har inte lekt i lekplats så mycket och länge på jättelänge. Så 21 verkar kul! Oroa dig inte, Anna. ;) Min underbara familj var lika underbar som jag minns dem. De smög in genom dörren, sjungandes, klockan tolv. Sedan kollade de in stället, innan vi drog till Max och hittade en rolig tiger som jag fick en ballong och en kram av! :) 
Efter vårt lilla kalas på Max drog vi och kollade in domkyrka med tillhörande rolig lekplats. Alla skojade verkligen till det! De vuxna lekte nästan lika bra som kidsen... Det kommer bildbevis!
Sedan visade jag stolt upp skolans studio och mitt lilla fritidsprojekt (och mina nyförvärvade trumfärdigheter). Efter det blev det tårta och paketöppnande och allmän lek innan alla sa farväl. På något sätt känns det alltid jättesorgligt när min familj varit här och ska åka. Det känns som att de återvänder till sitt "riktiga" liv, sin aktiva vardag, medan jag mest softar och knappt har några tider att passa alls... Jaja.
Jag fick en skrivare och en extern hårddisk till!! Yes! Som vanligt är min familj sådär underbara (som jag nämnde tidigare) och köper bättre grejer än jag önskat mig! Kanske för att jag inte längre tar i när jag önskar utan mer känner att pengar är jobbigt att få ihop... Men så säger de att de ju vill ge, hellre ge än få. Då blir man extra glad!
Nu är det lite mer trångt på skrivbordet, men mer plats virtuellt! ;) Håller på och flyttar och rensar mellan hårddiskar hit och dit, senare ska jag testa att koppla in min nya direkt i min DVD-spelare. Det blir nämligen min film-disk, blandat med projekt och lite annat. Men det tar tid att flytta 70GB, så jag lyssnar in lite Sting jag inte hunnit kolla igenom.
Usch, det känns lite jobbigt att behöva göra chips-låten tills tisdag, förmodligen beror det väl på att jag har svårare att jobba när jag har begränsningar. Särskilt när de begränsningarna direkt beror på mig, och jag inte riktigt har motivation eller kunskap att tänja på dem!
Men ha det bra, världen! 
Kramar John

Extra stora och varma kramar till min familj! Love ya!


Inga kommentarer: