Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 19 februari 2008

Finished!

Då var det gjort! Min "Sour Chip-hop" gjorde precis så mycket succé jag förväntade mig - ingen. Men oj vad allt detta har varit nyttigt och lärorikt. Inte minst dagens redovisning, när man förr alltid ansträngt sig max hela tiden och alltid haft lätt för saker, så känns det konstigt när man nu tycker att alla andras grejer är bättre (kanske inte ALLAS) och inte vill lyssna på sitt eget! Nyttigt, som sagt. 
Men nu är det nya tag! Trum-workshop imorgon, Gör Din Hit med Frank Ådahl drar igång på torsdag, och konsert i Vetlanda med Löwemo på fredag! Dansövningen med Liquid på lördag känns helt okej också, och jobbet på söndag nödvändigt. 
Tänkte lira lite spel nu när man har tid igen... Sedan kanske börja skriva trummorna till min hit. Blir kul! Lyfter något oerhört när man suttit vid pianot och sjungit hela tiden, och sedan lägger till trummor, vilken kick!! 
"Game on!" "Game on!" "Uh-oh, look out, Stacy, ten 'o clock." "Hi, guys... Hi..." *kraschar med cykel in i bil*
AAASKUL

Inga kommentarer: