Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 7 februari 2008

Kväll igen

ja, då var långpromenaden avklarad, skolarbetet gjort och kvällsmackan uppäten. nu kan man pusta ut. lillkillen har varit och fikat med någon brud sedan fyra, så här är det lugnt.
en lat studiodag med pizza och chips. ajajaj. men chipsen var nödvändiga, eftersom de var del av en skoluppgift. jag ska ju göra en låt av chips, om ni minns.
nu blir det kritisk lyssning och klippning av bas, och kanske lite elgitarrer. jag släpar med guran jallafall. har inte pumpat cykeln än, men jag hade nog ändå inte vågat cykla med gitarr. imorgon åker jag hem. träffa mysig familj och slita ihop pengar. jaja, bara iPoden håller så.
om ni undrar något är det bara att fråga, kom ihåg det!
tjo/jo

Inga kommentarer: