Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

fredag 15 februari 2008

Kalas!

Döh! Döh! .... ...kalas! 
Ungefär. Sol, lägenheten är städad, familjen kommer på söndag, jag fyller 21 på söndag, helgen är härligt tom och fri! Och jag har massa trevliga kompisar och går till en kyrka med helt underbar flygel! Och just det, Gud finns. Han är fin! Bäst, faktiskt. 
Emil åkte nyss. Märklig känsla, det har nog aldrig hänt att jag stannar och han åker. Men han kommer imorgon, för han känner ju också pressen från samplingsuppgiften... Jag ska nog försöka jobba lite. Men jag är inte särskilt peppad, det är svårt och jag vill hellre vara ute i solen eller chilla i lägenheten nu när jag äntligen fick lite ledighet. Fullt schema, som ni kanske minns.
Och uppdatera min bilddagbok! Det måste jag bara göra nu. Och denna gången ber vi att bilderna inte ska försvinna så fort jag laddat upp alla!
puss "och skit"

Inga kommentarer: