Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 13 februari 2008

ojojojojoj

Nuuuuuu är det mycket!

Det är nog lite för mycket. Redovisning av samplingslåten (min "chip-hop") nästa tisdag, redovisning av trumuppgiften näst-nästa onsdag. Jaha, tänker ni, varför tjurar du dårå? Jo, för att jag har skit att göra VARJE dag (typ) fram till den onsdagen, den 27:e. Den 27:e släpper allt, den 27:e är räddningens datum. :)
Imorgon föreläsning hela ____ , fredag hem klockan två, lördag rep + kalas (för mig, yay!), söndag åka hem (och jag har inte kommit på något sätt att komma till Växjö tidigare än 19, alltså kommer jag ha en tom dag till ingen nytta!!), måndag stress-panik-jobba med låten, tisdag redovisning. Sen är det workshops två dagar, följt av spelning i vetlanda, ytterligare rep hemma och jobb. Efter den helgen föreläsning, stress-panik-jobba med trummorna, redovisning, FRI!!!!
Ajdå, nu har jag ju ingen anledning att blogga under närmaste två veckorna... Skit också. Jaja, något kanske inte går som jag förutsett (förhoppningsvis det där med stressen), så då skriver jag om det. Nu ska jag koppla av lite, bara för att jag inte har tid med det.
SÅ DET SÅ.
kramar

Anna, du får komma förbi någon kväll och hämta VGA-kabeln, så får vi träffas! Låter kanon med musikerna, blir gött sen när man har tid och resurser att göra det RIKTIGT bra! Ha det fint, syrran

Inga kommentarer: