Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 17 februari 2008

Countdown initialized!

Tänkte bara informera alla som tänker vaka att jag föddes 08.15 idag, den 17:e februari, fast för 21 år sedan. Hur tillbringade jag då min sista oseriösa kväll i livet? Jo, med ostBÅGAR, Dodgeball-En komedi som siktar lågt, och alldeles för löskokta ägg. Känner på mig att det förmodligen inte var sista gången något av det där hände... Min gissning är att den enda förändring som sker när man fyller år, efter 18-årsgränsen, sker för att man inser att det var ett år sedan man sist fyllde år och att man blivit ett år äldre, och så börjar man fundera och hit och dit. Till sist blir förändringen att man inser att man redan har förändrats, och förmodligen kommer fortsätta att göra det. Vi får väl se när gränsen kommer då man känner att man är klar.
Härlig familj kommer och hälsar på klockan elva - halv tolv någon gång. Äta ute, sight-seeing och tårta! Blir så kul! Hoppas Gud bjuder på vädret. Han har ju redan gett mig en present; helgen ledig så att jag kunde jobba med uppgiften (har faktiskt hunnit en bit idag) och familjebesöket.
Och alla ni som funderar över huruvida ni känt mig tillräckligt länge för att oroa er över en present eller nåt - sluta oroa er. Jag kommer förmodligen be snällt om skjuts eller någon annan tjänst någon gång framöver, och då kan ni se det som er present! Eller köp, jag blir glad vilket som!
Sista 20-årskramen till er alla.
Eddie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, jag blir den första att lämna en "Grattis på födelsedagen" kommentar i din blogg. Bara så att du vet känns det underbart att bara vara 20 och ha hela livet framför sig :) Hoppas du får en trevlig dag!

John Edward Svensson sa...

Ehmn, tack marcus! Jag kommer på lördag och hämnas på nåt sätt...