Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 5 februari 2008

Life Goes On

"Tears of the Saints" - Leeland
...ljuder från rummet intill. Alltså är det för en gångs skulle inte min stereo som slits. Detta beror på att Emil föredragit att laga mat med musik, och jag har varit ute och gått. Duktigt. Jag har fått väldigt svårt att välja musik att lyssna på under mina långpromenader. Sedan lurade jag tydligen kvällens kock när jag inte specificerade hur många hamburgerbröd som fanns kvar, så det blir lite annorlunda kvällsmat. 
Som ni märker skriver jag inte om så värst intressanta saker... Anledningen till det, och till att jag inte bloggar jättofta, är att det inte händer så gräsligt mycket! Man gör sina gruppuppgifter, man lirar lite dator, man kollar på musik-DVD's och jobbar i studion när man får inspiration och motivation. Man orkar fortfarande inte pumpa sin cykel och man är mycket less på vädret. 
Så till det intressanta med inlägget:
Jag märkte att jag visst ställt in att bara personer med Google-konto kunde kommentera min blogg. Så dumt. Så dumt det helt enkelt kan bli. Så nu är det fixat, och alla kan kommentera mitt spännande liv (?). FATTA VINKEN
burgers - Coldplay-DVD - öva bas i studion - sova
NATTI NATTI

(kramar till alla jag känner)

Inga kommentarer: