Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

fredag 29 februari 2008

En snabb vändning och en upptäckt

Godmorgon! Faktiskt är det så. Fast nu kändes det lite väl, som att man nästan slösade några timmar av dagen... Den snabba vändningen består i att jag för några dagar sedan var inne i en fullt-upp-period som höll på väldigt länge då det inte fanns en ledig stund! Sedan blev jag sjuk och när jag nu är fit for fight igen så finns det inget att göra! Eller, inget jag måste göra. Jag ska väl försöka mixa ett projekt lite i skolan idag. Ikväll är det ju KONTAKT-möte (kom för sköen) så då händer det ju lite. Men igår och idag känns annars tomma.
Jag upptäckte vart febertermometern tagit vägen! Den låg i kanten av fordralet till den bibel jag inte läser i för tillfället!
En lyckad dag tillönskas ond som god
adjöss

Inga kommentarer: