Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 16 februari 2008

"Pluggdag"

"Made it, made it, made it before, know that we can make it again!"
Ljuva toner från åttiotalet ljuder i form av Toto's gamla hits från skivan där alla låtar fade:as ut! Vilken skiva är det? Har vi några Toto-kunniga här?
Idag är det plugg-dag. Men som ni vet går jag ju ingen "riktig" universitetsutbildning (enligt mig, jallafall), så det innebär i mitt fall att sitta och göra instrument av pringles. Sedan middag, mer plugg och kanske lite chill vid den här fina macbooken. Får se om det händer något kul ikväll. Jag skulle egentligen försöka få tag i vår kakform med löstagbar botten som varit ute på resor sedan innan jul... 
Ha en kalas-dag allihop! 
20-år-och-364-dagar-gammal-John

2 kommentarer:

Anonym sa...

TOTO IV :) var ganska säker från början, men sen kollade jag med mitt iTunes-bibliotek, och det stämde ;)
/Lillesimionfrånbarnarp

John Edward Svensson sa...

BRA SIMON!!!