Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 12 februari 2008

Resumé

Oj. Hej igen. Ett tag sedan nu, kanske. Som ni märker har mina funderingar på att byta blogg ännu inte lämnat det stadiet.
Ja, vad kan man säga. Jag var hemma och jobbade i helgen. Åkte hem som vanligt i fredags kvart i tre, var hemma hos grennborg och lirade som vanligt. Gick upp 05.15 och jobbade på lördagen med lite kul folk. Insåg vad konsekvenserna av fria sms blir (fräckt, amanda) och gjorde ingenting under sista timmen. Sedan blev jag inbjuden på schlager-tittande hos Simon Z. Det blev najs, vi tacosade och dippade och dansade lite. Liquid Jam's program blir att bita i, för er och oss!
Hem och lägga sig för att jobba klockan åtta (tack Tomas) på söndagen. Efter jobbet åkte jag hem - INTE. Va? Vad nu, liksom? Jo, för att jag hade gratis tandläkarundersökning på måndag morgon. Någon uppföljning av en undersökning jag gjorde som liten. 500 20-åringar skulle de följa upp. Fräckt. Fick återigen höra att jag måste köra på med tandtråd, så nu sitter jag här med röda tänder. :S Efter det hängde jag på nya musik och träffade martin (för att han jobbar där) och fredric (för att han skulle serva sin gitarr inför kommande Indigo-inspelningar). Jag kliade gura och ukulele för att sedan titta in en snabbis (50 sekunder) på Musikbörsen. Sedan buss hem och steka middag.
Efter det hände liksom inget. Sedan uppstod den där mycket mycket jobbiga känslan när man har känt att man inte har något att göra men sedan kommer på massa saker man skulle kunna göra, men då har man plötsligt inte tid längre, och så blir allt stressigt I ALLA FALL. USCH hata.
Men idag är jag ledig. Fick sova ut idag för första gången på länge. Fast jag skulle nog sagt det lite högre i går kväll så att min kropp kunde fattat, för jag vaknade och kunde inte somna om efter inte ens åtta timmar. MEN!
GM-jobb idag. Klippa trumset, jobba med min chip-hop-låt och kanske knåpa med A Print.
Ha en produktiv dag allihopa! (särskilt när det gäller kommenterandet av min blogg)
PUSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kommentar kommentar kommentar (:
Fast produktiv vet jag inte om jag känner mig... :P

Anonym sa...

Spännande dag :) Tandläkare är inte skoj, ska dit idag.... =/ Han kommer tjata på att jag också måste anv'nda tandtråd... Hehe... :) Intressant blogg du har ;) hahaa, kram /simonfrånbarnarp :)

Anonym sa...

Haha, minsann. Här ställer man krav! jaja, i vilket fall som helst så tycker jag att det är synd att vi antagligen inte hinner ses mer innan jag åker till Åre på lördag. Om inte du kommer till kyrkan på fredag då alltså, men det tvivlar jag på...du ska väl jobba i helgen också?

Ha det riktigt bra så ses vi framåt v 9 :) förresten, jag har hittat ev både basist och trummis! :D Hör av mig mer när det närmar sig.
kram kompis!