Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 16 november 2008

Back for more

That is, back for more than two weeks! Nu blir det Växjö-prio i fyra veckor!
Helgen:
Fredag - Komma hem, käka lite, åka till Simon o Niclas för att efter en timma av lätt umgänge dra till Anna W's 70-talsmaskerad. Måste ändå säga att värdinnan var mest 70 och helt klart fränast! (grattis igen Anna, om du läser detta) Simon var i och för sig cool också. Han var Rocky. Med andra ord kom han i sidenkallingar (okej, det visste nog bara jag och Julle) och morgonrock, med tejpade händer! Han är skoj han. Jag och Julle var bodyguards med solglasögon, dock fick jag tag i Niclas' lösmustasch vilket avsevärt höjde mitt 70-talscount!
Lördag - Jobba... Hårt! 05.15 är INTE mitt favoritklockslag (hör inte av er om det råkar vara erat - risken är stor att jag då inte vill lära känna er). Efter jobb kommer häng, som det heter. Även denna dag hos Simon o Nicki, nu med betoning på jobb med skivan. Disco-Night fick äntligen en liten fortsättning, så jag tror jag kan komma långt på den denna veckan nu. Drog faktiskt hem i tid, mycket bra disciplin där.
Söndag - Upp vid hat-klockslaget igen och iväg till lagret. Möttes av trevliga prickar (Hedljung, Linda, Isak, Jossan, Byström, Milan, m.fl.) men blev naturligtvis ivägskickad till nedbrytningen där man inte direkt träffar någon av de andra...förutom på rasterna. Oh well, det var ju rätt okej i alla fall och eventuellt värt en tusenlapp. :)
Present time - Sting-känslan är på topp och jag gläds åt en ny säsong av Burn Notice, det enda programmet jag följt på TV istället för att ladda ner under senare år. Har alltså kopplat ihop alla sladdar på skrivbordet men på kuppen slarvat bort mitt läpp-gegg. Och ni vet väl vad det innebär? Jo, jag har märkt följande: när man VET att man inte har sitt gegg, då torkar läpparna snabbare än snabbt! WHY?! (dagens i-landsproblem kanske?)
Till min glädje ser jag att föreläsningen imorgon inte är förrän ett, vilket betyder en mycket välbehövd sovmorgon. Mer välbehövd än vanligt - jag somnade på bussen. Vad är det med det då? Nä, det är väl inte så ovanligt att man somnar på bussen, särskilt efter en dag på jobbet. Det ovanliga - och pinsamma, jobbiga, chockerande - var att jag vaknade till på grund av att jag SNARKADE! WHAT?! Liksom, typ, *rodnar*. Ännu en grej jag vanligtvis inte håller på med (åsyftandes huvudvärk, omnämnd i tidigare blogginlägg).
Bröd imorgon, klippning även snarast. Promenader finns i åtanke men även mer lek i studio GM. Men hejdå.

----------------
Now playing: Sting - Stolen car
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Sting - Forget about the future
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Sting - After the rain has fallen
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Sting - Seven days
via FoxyTunes

Inga kommentarer: