Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 30 november 2008

Det är som det ska

Det är som det ska, att helgerna innehåller mycket förutom sömn och veckorna är softa... Har en föreläsning imorgon och en på fredag - najs. Det behövs när Musiklivsboken ska vara utläst och skriven rapport om nästa måndag, plus att Sjungande Julkort kommer ta upp hela nästa helg.
Igår övade vi inför detta som sagt, och idag var jag också i kyrkan fast på gudstjänst. Så bra. Stig är guld. Och Erik är rolig. Efter det käkade jag och Sandra på Excel (så nu är det gjort - ännu ett steg på vägen att bli äkta VXU-student) och snackade gamla minnen. Sedan drog vi bort till Anna för att tillsammans med henne åka till Älmhult och världens första IKEA-butik och handla saker till Annas nya lägenhet. Jag och Sandra var medtagna för att svara på en enkel fråga med komplicerat svar: "Vad behöver man köpa när man flyttar hemifrån till sin första lägenhet?". Vi träffade även Jocke vilket gjorde en kul resa ännu roligare. Tack alla inblandade.
När jag så kommit hem gick jag för att handla på Willys. När jag står och betalar kommer Carolina, Rebecca och Per (med reservation för felstavningar) och mutar mig - med en bilresa - att hänga med på filmkväll hemma hos Peterssons Martin. Så blev fallet och det visade sig att det liksom inte var vi fem...mer som tjugo. Såg "Bucket List", kul att än en gång bli lite tårögd till en film! Efter trevligt eftersnack i regi av Markusson gick jag således hem.
Känner att jag ska tacka Gud. Mest för att jag bara misstänker att han är värd det, och för att försöka få tillbaka de här rollerna där han vet mest och bäst och jag liksom litar på det och spelar med...nånting
Just det, så gillar jag Foo Fighters också! Dave Grohl Jr, var är du någonstans?! Kom och bli känd med mig och mitt band! Det gäller Bäckrud också.
nattis

Lyssnar på: Echoes, Silence, Patience and Grace - äntligen lite nytt tryck i stereon

Inga kommentarer: