Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 22 november 2008

Kallt men skönt

Den vackra "I Would Choose You" ackompanjerar väl min tillvaro just nu. Övning i kyrkan inför lovsångsgudstjänsten imorgon, roligt och trevligt. Jag fixar nog det jag ska göra rätt fint. Gick sedan hem, från kyrkan till campus! TROTS att jag bara hade tunna jeans och TROTS att jag var hungrig. Handlade på Willys på vägen hem och unnade mig därför en färdigrätt... hehu
Har således gjort den jobbiga utomhusdelen av dagen och kan nu bara sitta och njutandes se ut genom fönstret när himlen skiftar från ljusblå via gul, orange och turkos till mörkblå, i kylan som nu har belägrat Växjö.
Emil sköter inspelning i domkyrkan i samband med Roman-jubiléet. Jag tror jag ska beta av några avsnitt Smallville, jag. :) Men först ska jag nog lira lite dator här och kanske läsa lite i musikvetenskapsboken.
varmt farväl

----------------
Now playing: Adam Watts - I Would Choose You
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Foo Fighters - Tired Of You
via FoxyTunes

Inga kommentarer: