Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 11 november 2008

Näääje!

Anade det igår kväll, upplevde det idag. Huvudvärk och mör hals. Tur att man inte sjunger i Liquid! Lång föreläsning idag, kändes det som. Flummigt värre enligt mig, men som tur är finns det punkter då man anar kopplingar till verkligheten, den man kommer jobba i, som knyter ihop alla högtravande resonemang och analysmetoder... I vilket fall alldeles för jobbigt för min hjärna när den går på halvfart som idag.
Det är tur att jag inte brukar påverkas av hur jag mår innan, när jag ska genomföra en konsert. Man flippar liksom om när man står där, om jag minns rätt. I och för sig brukar jag inte minnas så mycket av när jag står på scen. Man pausar sin existens ett tag, liksom. Tänker inte så mycket på nuet och var man är och vad man gör, man är bara fokuserad på att sätta allt!
Andreas kommer snart, det piggar nog upp. Jag har faktiskt städat lite...trots min huvudvärk!
Så får Alvedonen lite mer att bita i. Johan sa idag i skolan att man ska sova sju timmar eller riktigt länge. Mellanläget gör bara att man är trött första halvan av dagen, enligt vad han hade hört. Vi får hoppas att det stämmer, för sju timmar är väl det jag kan hoppas på inför natten som kommer: jag ska upp och guida Andreas till bussen tidigt imorgon, eftersom det inte gick något tåg ikväll och han har föreläsning han ska hinna till...
Här kommer en video med Andreas.


----------------
Now playing: Leeland - Sound Of Melodies
via FoxyTunes

Inga kommentarer: