Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 23 november 2008

En kortis

Jo, ett kort inlägg hinner jag med, sedan borde och ska läxläsandet fortsätta.
Vill tacka församlingen i UBK för en kanongudstjänst i morse och så vill jag tacka Therese, Sandra, Anna, Linus, Anders och Oskar för en fin middag och gemenskap!
Imorgon börjar en ny vecka, jag undrar om jag klarar den? Får se till att fylla den med bra saker. En sak som ska vara med är eftertanke, det har jag bestämt. Cred till Frida J också, mest för att hon gör en kladdkaka nu, men också lite på random.
That was all for now.
Jo, såna som man säger "Du är min allra bästa, bästa, närmaste vän!" till, var får man tag på sådana?

----------------
Now playing: Poets of the Fall - Lift
via FoxyTunes
----------------
Now playing: TobyMac - Suddenly
via FoxyTunes

Inga kommentarer: