Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 12 november 2008

Stora tankar i liten lägenhet

Ämnet för kvällen på Stallvägen 18B:039 är framtiden. Med stort F! Skoluppgifter sätter sprätt på fantasin och jag har börjat digga ett band som heter Liquid Ham.

Är tyvärr fortfarande hämmad av förkylningen, så långpromenaden blev tämligen lugn och bara till Willys och tillbaka med Emil. Han är för övrigt redigt igång, dels på grund av kaffet, dels har han lite idé-spree.
För övrigt är dagen märkligt förskjuten tack vare den märkliga starten och tidigarelagda föreläsningen. Detta borde ju då medföra att läggdags också blir tidigare, något som jag i enlighet med tidigare inlägg inte alls har något emot. Innan dess blir det Vaggeryds Chark och Johns Grahamstekakor (som denna gången ska få en ORDENTLIG påse för att bevaras...ätbara...). Kanske inte ihop. Jag menar att jag ska ha korv till kvällsmat och sedan göra bröd alltså.
----------------
Now playing: Newsboys - Beautiful Sound
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Airplay - Nothin' You Can Do About It
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Dream Theater - Beyound This Life
via FoxyTunes

Inga kommentarer: