Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 23 november 2008

John vs. Degrees below zero

John versus Degrees below zero
2 - 0

Jag gick en ny promenad idag, en jag aldrig gått innan. Jag hade nämligen en ny skiva i lurarna, vilket ju innebär att jag aldrig gått den rundan jag gick. Death Cab For Cutie's skiva Plans resulterade i en låttext, hastigt och i små bitar inspelad på mobilen. Nu ska jag ta en nattmacka och förbereda mig på morgondagens dåligt planerade föreläsningar (det är så att vårt schema visar föreläsning 10-13 och nästa 13-15) med en rejäl nypa sömn!
Tack alla mina vänner för att ni är just det. Jag anar nog inte vilken tur jag har, men jag ska försöka börja! Försöka börja ana istället för att tänka vad usel och otacksam jag är.
Hoppas ni har koll på era hjärnor, kära landsmän, de är farliga när de får leva sitt eget liv... Godnatt!

Inga kommentarer: